Stage creatief voorstellen

muzische, Frans, bewegingsopvoeding, godsdienst/zedenleer ...

Moderator: wendie.delanghe

Joachim.V
gebruiker

Stage creatief voorstellen

Berichtdoor Joachim.V » 30 Dec 2013 22:22

Hallo,

Ik studeer in januari af als leerkracht lager onderwijs :)

Ik moet binnen een aantal weken mijn stage creatief voorstellen..
Ik moet 'aantonen' aan de hand van de basiscompetenties dat ik de afgelopen 3 jaar ben gegroeid als leerkracht.

Vind dat nogal moeilijk, ideeën zijn meer dan welkom!

Joachim

joke.debruijn
gebruiker

Re: Stage creatief voorstellen

Berichtdoor joke.debruijn » 03 Jan 2014 14:10

Als je nog stage loopt, zou je aan de leerkracht kunnen vragen of hij de lln. een afscheidsbrief wil laten schrijven.
Vaak staat er in zo'n brief iets wat ze erg hebben gewaardeerd. Bv. ik zal u missen meester, vooral om uw leuke ........* lessen.
Vaak kun je met zulke briefjes al een hele serie vaardigheden aantonen. De rest doe je dan op je eigen manier, want niet alle competenties kan door kinderen (h)erkend worden.

Joachim.V
gebruiker

Berichtdoor Joachim.V » 03 Jan 2014 23:31

joke.debruijn schreef:Als je nog stage loopt, zou je aan de leerkracht kunnen vragen of hij de lln. een afscheidsbrief wil laten schrijven.
Vaak staat er in zo'n brief iets wat ze erg hebben gewaardeerd. Bv. ik zal u missen meester, vooral om uw leuke ........* lessen.
Vaak kun je met zulke briefjes al een hele serie vaardigheden aantonen. De rest doe je dan op je eigen manier, want niet alle competenties kan door kinderen (h)erkend worden.

ja, ik weet wel min of meer wat mijn sterke/zwakke punten zijn en waarin ik gegroeid ben. Maar ik zou niet weten hoe ik dat creatief zou kunnen voorstellen.

joke.debruijn
gebruiker

Berichtdoor joke.debruijn » 04 Jan 2014 00:33

In een Prezi tonen en uitleggen waarom je juist die hebt gebruikt. Zo kun je ook foto's inzetten en video-opnames

Terug naar